Jangan Pandang Belakang

Sunday, February 7, 2010

Assalamualaikum

Akhirnya selepas 2-3 tahun aku memasang impian nk wat blog,jd tanggal 7 February 2010 blog aku pun "up"......alhadulillah,

Mula-mla 2 akku x minat sgt blogging sbb aku xtau apa nk tulis pon,n ms 2 aku x byk ms nk ngadap laptop (bz la sgt)

Sebenarnya dah lama aku nk wat blog nih,tp byk kali aku pikir,ape la aku nak postkan... bukannye aku nih celebrity ke,programmer ke,informaticman ke..ahaha..tapi sekarang aku sear blogging bukan sekadar posting saja tapi sharing tentang pengalaman kita dan mungkin ilmu yang kita ada dengan mereka diluar sana...

Konsep yang aku wat dalam blog niah ialah sharing tentang pengalaman,life aku serta minat aku dalam beberapa perkara seperti opensource,photography,penulisan serta aktivity aku

sekian saja,sebagai permulaan...dan disini langkah telah bermula..dan kuharap langkah ini terus menapak menyusuri liku-liku kehidupan

0 comments: