2957-new module,great probs and advance headache

Monday, May 17, 2010

Ari nih tamat la module 2956B-core foundations of Microsoft .NET 2.0 Dev...huhu..byk aku xphm dan wat2 paham,mmg susah jgk nk accept 6 module dlm 4 hari

"I dont expect you to master it but enough to get familiar with it"-Michael N.Manasan
 esok akan bermula module baru yg lebih advance dan dan lebih memecah kepala..huahahaha..sebenarnye aku pn mcm dh giveup dgn course nh..agk susah n x dpt folow dgn lancar..hery dan hizami pon dah goyang dah..aku pon xtau la ape dlm kepala dorg

Hati aku pon kdg2 trpikir jugak,leh bawk ke?? cm mungkin sekarang agk ssh utk aku tp aku akan cuba yg trbaik..biarla walau aku gagal sekali pon..tp akugagal mencuba dan bukan gagal meneruskan usaha,aku tau aku bukan la pandai sgt pon...tp yg penting,aku cuba dulu,berjaya atau tidak..blakang citer laa

0 comments: