Minggu Ketiga

Sunday, May 23, 2010

Salam........dah msk mggu ke-3 3P..huhu...mcm2 dh brlaku..dh 2 buku abih..ahaha.tahap bengong pun mcm tu gak kot..
ari khamis aku blik umah jmp parent aku.kejap je..jumaat dh dtg blik..dak2 COM 2 dan PALAPES pn dh start dafatr masuk..so. kolej aku kembali sesak ngn student yg br msk..ish..semak la aku tgk..semalam aku celebrate besday kawan aku,act belated besday las sbb besday die 18hb..ms pasg lilin  aku x perasan nama aku ats kek...huh..moment yg aku xle blah skali..rugi ah...sebenarnya celebration 2 utk aku skali sbb time besday aku nt dor de exam..so smbt awl sket..Thanks guys..
Aku hrp result utk test nh ok..aku xmau lee repeat test n wat byk2 kali..adeh..memeningkn kepala je.. new week begins with new task..dh nk msk ASP.net dh...hope so..
Aku hrp suma ber jalan lancar..aku pon dh leh adapt dgn rejim class nh..so far..insyaalah.leh catchup sket2..
tggu entry berikutnya aku nk wat poem lak...asik wat entry diary jee...hmmm dh lm x tulis poem

*nota kaki -dulu aku mmg suka menulis ms diploma,suma psl perasaan
               -byk jgk koleksi aku tp apakn daya,menda 2 aku tulis,jd byk dh hilang.
               -suma tulisan  tu byk aku dpt ilham dr novel yg mn skang aku dh x mnt bc novel

0 comments: